Monday, February 22, 2010

New Day, Hmm, same old shit?

JUST A QUICK SHOUT OUT TO MY FOLLOWERS. I AM NOT IN COMPETITION WITH ANY OF THE BIG BLOGS, THIS IS JUST PURELY FOR MY OWN ENJOYMENT AND THOSE THAT WISH TO ENJOY WITH ME.
THIS BLOG IS NOT FOR CHILDREN OR PRUDES. SAY WHAT YOU WILL, I'M OK WITH IT AS LONG AS YOU DON'T SAY ANYTHING BAD ABOUT ROB, OR ANOTHER COMMENTER!

SAY IT WITH ME LOUD & PROUD! FUCK, I LOVE THIS MAN! ALL NB'S ARE WELCOME HERE.
***********************************************************************************

There was so much hate and name calling going today on another blog, that it just made everyone ask WTF? That makes Rob sad...



Rob doesn't understand where all the hate comes from. It's not directed at him, but mention the name Kristen, and all hell breaks loose..Rob wants it to stop...



We're all supposed to be adults and love and respect him, so why can't we also love and respect the choices that he makes, whether it be his films or his friends?
This is really upsetting to Rob....



Rob wants us to remember why we all fell in love with him and stop fighting between ourselves...Rob's a lover not a fighter...



And to the bitch that wants to bully others and make ROBsessing an unhappy place..



There, that's better..


I love you Rob.
Always,
Your Girl

533 comments:

1 – 200 of 533   Newer›   Newest»
wensdazzled said...

i love it, RPG--you are a fucking genious!! the pics are perfect!

rpattzgirl said...

LOl, thanks wens.... I adore you, you fit right in with all us NB's!

RPlover said...

Fucking love it! I'm lovin' the KStew finger for BF! LMFAO

rpattzgirl said...

hee, hee...I know, I can be a bitch too!

jc said...

LOL~Rob's bitch!!! Fuck, yeah.

RPlover said...

LOL, jc! you betcha. ;)

RPlover said...

BBL! :)

rpattzgirl said...

From Laid Bare:
"Oh, God," I groaned deeply, squeezing my legs together as the sound of his voice alone caressed my sensitive skin in soothing strokes. "Yes…please, fuck."

"Does it hurt, baby?" he crooned.

I nodded. "I need you so bad, it aches."

"And I can have you? Right here, you'd let me release the button of your jeans, slide my hand inside until it was slick with your need for me? You'd let my fingers push inside of you until your tight pussy was clenching me, coming all over me? Is that what you want? Do you want to cum hard, sweet girl?"

I was almost crying now, my entire body pulsing to the throb between my legs as my eyes shut tightly. "Fuck…"

"Mmmm, I never want you to hurt, Bella. I've only ever wanted to bring you joy, to bring you pleasure. And I will ease that ache, baby…I promise. You're going to cum so fucking hard and you aren't going to make one sound, do you understand me?" he murmured darkly.

"Yes," I breathed.

I felt his tongue flick my earlobe. "Good girl," he whispered, taking my hand and wrapping it around three of his fingers. "Every time you squeeze your legs together, I can hear how wet you are. Every shift of your body brings the taste of your sex in direct contact with my tongue. Do you know how badly I want to touch you, Isabella?"

Holy Fucking SHIT!!! Why can't I have a man that talks to me like that? Oh, yea, because I don't know any vampire that look like Edward!!

Ok, just a little break from hell...

FUCK these assholes on the other blog...I'm getting so bitchy, and I hate that shit....
I just want to talk about Rob, his fingers, his hair, that damn curl...you know he and Kristen made up for lost time last night...

Geez, that voice in your ear? He's never have to touch me-I'd be a walking puddle of goo all day...

NB party of one?

Martini Gal said...

I lOVE THAT rpg!!!!

wensdazzled said...

OMFG--i just finished LB--i never had a bio class like that--LOL
i'm sitting in the family room with my whole family--horny as hell--my kids are still up--blah--i think this is a good time for a NB party--the robsessed blog was kinda like high school today and i didn't really like high school all that much--LOL

Martini Gal said...

I haven't read the update yet!!! But I WILL!!!

So who's being bitchy?? I don't like hatin' on Kristen. I think she is awesome. I sure hope they made up for lost time!! hehehehe

(I really don't like hatin' on anyone really.)

rpattzgirl said...

ITA!! OMG!!! I know it's all FF, but I do picture Robward when I'm reading this stuff, and hot damn it does me in every time!

He is just everything...brains, looks, tall lanky body, wonkky legs and feet...and those fingers......jeezus he could reach china!

rpattzgirl said...

Martini,
It's just been the vindictive day from hell on Gozde's blog.....nasty ass fucking people...that fucking bitch KEMBERLY spewing her garbage at people...it's enough...

I finally complained to Gozde today and she smacked her down...but of course it won't do any good...

Martini Gal said...

Okay, on that pic that annie. I want to rip all the buttons off that shirt...

wensdazzled said...

i think laid bare edward is my favorite--it is like the XXX version of Twilight that was never made--well maybe it has been but not with Rob--growl, growl

Martini Gal said...

I didin't read any postings but in the last one Rob's trying to kill me. I generally avoid that kind of shit. Would it be best to not read any of the comments other than how Rob's going to kill me with his stare and fingers and .... and ...

CullenLover07 said...

Hey, I just threw up the signal, but I see some of you are already here.

Yippee!

wensdazzled said...

RPG--that picture where he found out kristen won is precious--he looks so in love--i think

rpattzgirl said...

I love Laid Bare Edward...but I also love Let your light shine through, and an extraordinary life Edward...

For humans, I love Wide Awake, and HIgh Anxiety...


Actually, I love all Edwards!

Martini Gal said...

@wens - LB is fuck hawt awesome, but my favs so far are MoTU and UoEM. And Alphabet Weekends. That was good.

Some of these people are very talented writers!!

annieforpatty said...

omg,what was that? so hot ;)

rpattzgirl said...

He did...and did you see the report from someone who saw them right before... he was rubbing her back...geez....he adores her...


CL we are here...we're a few short cuz it's early for some...

CullenLover07 said...

So, I can swear here, right???
What the fuck is up with the trolls on ROBsessed. There really starting to piss me off.

wensdazzled said...

i haven't read let your lit shine through--but did like the other 2--
gawd the effect this man has on me--

Martini Gal said...

@rpg - didn't Wide Awake just put you on a brutal emotional roller coaster? Or is it just me. LOL

annieforpatty said...

I post this at the other blog

http://i847.photobucket.com/albums/ab36/ann2000/Robert%20pattinson%202/lion.jpg

this pic make me CRAZY!!!!!

Martini Gal said...

I *loved* that when it said he was rubbing her back and waist. Soo adorable!!!!

rpattzgirl said...

Cl,

I know bb!!! It's been just shitballs all day!!! I'm sick of fighting.....


Martini,
Yes, WA tore me up!!!

CullenLover07 said...

@Martini - Loved that too!

RPG - I really love your blog..

wensdazzled said...

was wide awake the one where he got beat up and was in the hospital? i've read so many i'm having trouble keeping track-

i don't understand the Trolls as CL puts it (tee hee i like that) if we are all so happy for him shouldn't we be happpy he is?

CullenLover07 said...

Annie - that pic is dangerous.

Teri said...

Freaking Awesome Post RPG

Martini Gal said...

I said I didn't like hatin' on anyone, but I FUCKING HATE TROLLS!!!!!!!!

annieforpatty said...

people are getting crazy,just want to start something maybe...hate bashing.

rpattzgirl said...

wens,
WA was the one where they lived next door to each other, and she would sneak into his room every night and bake him cookies???? Sounds silly, but fuckkawt!!!

rpattzgirl said...

Thanks Teri...

Sooo...last night....BAFTA...get some Rob...ya think?

wensdazzled said...

i don't think i've read WA--will add to my list--Trolls--CL you crack me up

CullenLover07 said...

@Wens - Right. Like their comments are going to change our minds. WE LOVE ROB no matter who he is with. As I think numerous people said earlier, he clearly has feelings for KStew and as you said, Wens, if he's happy were happy.

Tolls need to get a fucking life.

Martini Gal said...

@wens - Wide Awake is the one where B&E are beset by nightmares, and B cannot be touched, so they try to stay awake all the time, but through kismet, they find they need to be in each other's arms to sleep.

(basically some brutal shite happened to fuck them up)

annieforpatty said...

CL,if he do that in front of me he can't blame me.I would rip that shirt in a sec.

Martini Gal said...

I hope Rob got a LOT last night!!!

CullenLover07 said...

Annie - you just posted your comment for me on ROBsessed. LOL! Too many windows open, I have like 6 open right now.

Um, where's Ang? I think she's have router probs again...

rpattzgirl said...

I just can't stand that people get so nasty with each other, then they turn on Gozde and cuss at her...don't get it...

CL, & angie-k....

So what's your plans for Robstock????

angie-k said...

Hey NBs!! *waves hello* I saw the signal!

;)

wensdazzled said...

damn--time for RL homework and bedtime--back asap--have fun!

rpattzgirl said...

Woot! angie in the house!!

Ok, that shirt photo...rip it now!!!

annieforpatty said...

CL, I know ;) I deleted there.

Martini Gal said...

Hiya angie!!

RPlover said...

Hiya, NB's! I saw the signal in the sky and am popping in for just a few minutes. :) Gotta get the kid to bed and then I can come back...

Can anyone explain wtf was up some people's asses today on the other blog? Good God, it was a bitchfest today!

oh, and RPG, the LB update was fucking HOT! ;)

Teri said...

OMG I watched the BAFTAs and loved every shot of him. I almost crawled onto the flatscreen at one time b/c they showed him clapping for other actors. It was all fingers, hands and puckered lips.

annieforpatty said...

Hi angie :)

angie-k said...

So far everything is working...just s l o w l y

rpattzgirl said...

rpl,
I need to go back and finish LB-I had people walk in the middle..I was flushed, had to stop!

RPlover said...

annie's pic doesn't work for me. :( can someone email it to me?

CullenLover07 said...

Haven't read LB yet, think I'll wait until I am about to go to sleep...sweet dreams for me.

Oh yea, Angie's here.

Martini Gal said...

I'm gonna quick pop out and finish the LB update too.. bbs!!

rpattzgirl said...

Teri,
I know, those puckered lips and sucked in cheeks....hot damnnnn, and those fingers clapping all over....

RPlover said...

rpg, it's definately an "alone time" read! heehee

angie-k said...

O/T but I got my 2 copies of Details today!! I got the last 2 at B&N. So happy!

CullenLover07 said...

@Teri - LMAO!
Can I get started talking about the fingers????

Teri said...

me too going to read LB Update be back in a bit.

annieforpatty said...

Rpl,give me your mail.

ADM said...

Hi everyone!

Saw the Robsignal. LOL

Just finished the HA update. Everyone had me scared to read it. It was bad, but not as bad as I thought. Stupid boy needs to stay away from the coke.

Have not read the LB update yet.

RPlover said...

shit...time to square away the kiddo-BBL, NB's!

angie-k said...

Laid Bare update?! Bonus! That'll be my before bed read, too!! RPG's excerpt got me all tingly!!

RPlover said...

jennyp@irocwebs.com

thanks! :)

RPlover said...

Hey, ADM!

ok, I'm really going now!

rpattzgirl said...

rpl,
Sent it to ya!

CullenLover07 said...

I just have to say that my Rob fantasy is a little weird. It's Rob, but it's Edward and lately, it's more Fifty! FF Edward is starting to really affect me. LOL!

angie-k said...

fuck yeah!! the fingers!! I know just where those should go!!

fuck the G-spot!! I have the R-spot!

RPlover said...

got it, bb-HOLY LORD!! kthanks ;)

I'm FOR REAL going now-she's not gonna put herself to bed! LOL

rpattzgirl said...

Hey ADM,

I know, the coke did it...and that stupid Tanya, after everything he's been through & she pulls that crap!


CL, lets talk about the fingers!!!

annieforpatty said...

just mailed it to you

rpattzgirl said...

angie, LMAO, the R spot! uh, yea, right there with ya!

CullenLover07 said...

Ang - WTF? What is the R-spot? Am I dumb? I don't get it. G-spot, now that I understand.

LeslieHeartsRob said...

What up my Naughty Bitches!!!!!

Are we ready for my actual reaction to all those FUCKHAWT pictures?????

rpattzgirl said...

LMAO CL....nah, just replace "G" with "R" same place....

wensdazzled said...

2cl you may not want to read LA right before bed--you'' need some time to decompress--:)

annieforpatty said...

with those fingers he doesn't need anything else;)

rpattzgirl said...

letter rip LHR!

CullenLover07 said...

LHR!!!!!!!

Bring it, bb!

Thanks RPG, I haz a confused...

rpattzgirl said...

I need to move back to my phone...BBS...

jc said...

RPG
People who spew the shit are insecure and just need attention, any way they can get it. We don't have time to waste listening to their bullshit, we've got too much on our plates that's noteworthy~~like buttery, oozing cotc. And too many nice thoughts~like Rob's own fingerporn washing his own body. This man is the epitome of fucking hotness and that is what we need to celebrate 24/7!! And, hell yes, I'd love to rip his shirt clean off (thanks, annie)!!

annieforpatty said...

I'm a ff virgin, lol but LB is very tempting.

jc said...

@LHR
Ready or not, here you come!!!

Ana73 said...

YAY, i found you guys...i saw the "safe" word on the other blog...i cant believe that they are still going on about kristen, what the hell is going on????

ok, so what's everyone talking about...

LeslieHeartsRob said...

Okay....here it comes......


HolyMaryMotherOfAllThatIsHolyJesusChristAlmightyWithAllThreeWiseMen...*inhales*...MutherFuckingFlyinfFuckingShitSonOfAMotherFuckingBitchIJustWantToLickEveryItchOfThisFuckingHawtMan`sBodyAndThenPutThoseLONGCapableFingersToWork!!!!!

Whew...that was a long one...hehehe, that`s what she said...;)

CullenLover07 said...

Annie, start reading. But it will take over your life, just so you know...:)

angie-k said...

ok, fucking router!

Thanks rpg for explaining the R-spot!

CullenLover07 said...

ROTFLMFAO @ LHR!!!!!!!!

I have waited for that shit all day. You rule!

angie-k said...

annie - bewarned! -I'm a ff addict now! reading 3 right now and Laid Bare is one of them...and it's fuckhawt!

jc said...

LHR
LMAO!!

annieforpatty said...

CL,that's why I don't read it. It is enough that Rob has taken over my life ;)

angie-k said...

LMAO! LHR!!!...that's what she said!
phew! let it out bb!

LeslieHeartsRob said...

Annie....DON`T DO IT!!!!!!

J/K...I started at the suggestion of most of these wonderful ladies and it now owns me...FML!

;)

angie-k said...

annie - it's so gooooood! all the Robward fantasies! gah! you know you want to...

bwahahahahaha!

annieforpatty said...

I just read a bit that rpg posted and it is fuckhawt!!!

http://i847.photobucket.com/albums/ab36/ann2000/Robert%20pattinson%202/61560576.jpg

can we?

Ana73 said...

angie - i have sooo many waiting on updates. i read just one at a time and then go back when they update, i do get confused sometimes then i have to go back and reread that last few chapters to refresh.

annieforpatty said...

lol,getting mix messages ;)
I need a soundproof room to read ff.

LeslieHeartsRob said...

Ahhhhhhh...I feel so much better!! I`ve had that bottled up all fucking day!!

CullenLover07 said...

@LHR - You said "three wise men"...

Bwahahahahahahahha...still laughing...

@Annie - I know sweetie. RL will really piss you off when you want to read all day long.

angie-k said...

OMFG! annie! I'm quite sertain I could take it ALL!!!

Ana - I'm reading Laid Bare and MotU and Wide Awake.

Martini Gal said...

Finished the LB update...

**THUD**

Ana73 said...

cullenlover - that was some crazy nonsense today, huh. glad you were there too :) i couldn't believe when she told goz F**K You. i was blown away when i read that. i hope RPG bans her from here!!!

angie-k said...

um, "certain" can't type!

angie-k said...

omg! someone said that to Goz?!? glad I missed it! who?

annieforpatty said...

angie, sure? I'm not sure ;)

ADM said...

Ana, I don't think there is much chance that she will come here. RPG would surely love to delete her!

annieforpatty said...

fuck, I have to kidnap him once and see if I can take it all ;)

CullenLover07 said...

@Annie - Where do you find these pics?

And yes, I can take it all Rob!
Fuck, look at the chin porn in that picture. Licked and saved.

@Ana73 - It was ridiculous shit. As I said earlier, the Trolls are trying to ruin the site. We can't let them.
(shouty caps) DON'T FEED THE TROLLS!

LeslieHeartsRob said...

I know CL! Isn`t that an oxymoron!?

Ana73 said...

angie - it was Kemberly, goz said something like people talk freely because we are in cyberspace and that is why alot of shit gets talked but would you really say the stuff that you type to someone's face. and kem got pissed and told her she would and told her F**k you.

rpattzgirl said...

annie,
Shit technical difficulties,,,,ok that PHOTO>>>>can you take it all baby?????

Fuck, yes I can!!!

CullenLover07 said...

@Martini and Wens - I'm kind of scared to read it now. Maybe I will take a cold shower before I go to bed.

Martini Gal said...

I want to thank you ladies from the bottom of my heart for introducing me to FF Robward/Edward. *le sigh*

angie-k said...

annie - I'm sure I'm sure!! oh hell yeah!

annieforpatty said...

CL, rob send it to me ;P I just get lucky sometimes. I have one more :D

Martini Gal said...

@CL
Annie, start reading. But it will take over your life, just so you know...:)

I KNOW!!!!

rpattzgirl said...

Ya know, the funny thing is, she did comment here a long time ago...it was a nice comment too....but that was before she called me a dried up old cunt.....

she hasn't been back since, wonder why?

Bitch, I would love to fuck her up...

Wow, gangsta, where'd that come from?

angie-k said...

kemberly = what a troll!!

ADM said...

MG, you may regret ff, when you can't read anything else. Nothing even interests me any more not even tv. LOL

Ana73 said...

i have said it before i am a kristen fan but am i obsessed with her, NO -but a girlcrush-yeah. i just think it sucks that people talk shit and dont even know her and it's probably because she is with rob and they are not. is she a great actor, no not yet but she is young and i dont think she considers herself a great actor either.

jc said...

RPG
Take one for the team. haha

CullenLover07 said...

@RPG - WEESSSSTTTT SSSIIIIIDDDDEEEEE!

Ana73 said...

rpg - she called you that, WHEN???

angie-k said...

rpg - you go girl! cut dat bitch!

LeslieHeartsRob said...

LMAO RPG!!

ADM said...

Ana, it was a couple of weeks ago. We were having a good time and she swooped in and started saying really nasty things to RPG.

rpattzgirl said...

Ana73,
It was back in Dec, on ROBsessed...called me all kinds of names, told me I was a loser...living off my kids? WTF, really???

angie-k said...

ana - i <3 kristen. can't imagine that life at 19. she handles it well.

CullenLover07 said...

Martini, ADM - LHR and I had this discussion earlier. When real books don't get read and all you want are various degrees of Edward porn, you might have a problem.

My name is CulleLover07 and I'm FanFictionaholic.

Martini Gal said...

@rpg - SHE DID NOT CALL YOU THAT!

The nerve! What the hell is wrong with people anymore?

rpattzgirl said...

ADM,
Oh yea, that's right, the first time was back in Dec....I forget there were 2 times! LMAO

angie-k said...

rpg- I remember that night. I was there. didn't notice anyone agreeing with her! <3 you bb!

ADM said...

Ana, she did it twice. Dec. and Feb.

LeslieHeartsRob said...

WORD UP!! LongBeach in da HOOUUSSEEE!!

;)

annieforpatty said...

rpg some people are not worth to even talk to!!! Have no class what so ever.

Ana73 said...

RPG - OMG i cant believe she said that...maybe she was jealous of you too because you made this beautiful site for our robbie LOL. so she hates you and kristen.

Gwen Cooper 426 said...

There you all are! Found the NB's here in the Red Room (?). Jeez, go away for a bit and what the fuck happens? Again. Hate started spewing early and had to leave for while---then, kinda missed all the fallout. Can't win.

Kemberley did what??? Wow. Not entirely surprising, however.

Btw, RPG, great thread pix and tags!


And that Rob take it all pix seems a bit familiar... ; )

Martini Gal said...

**sigh**

**steps forward**

**cough** uh... My name is Martini Gal and I too am a fanfictionaholic.

rpattzgirl said...

Seriously, once you start reading FF....I can't read real books anymore....I've tried....except for WFE, but that's only cuz I know Rob will be in it...

I am also a FF-aholic!!

angie-k said...

*waves* to CL from across the room at the fanfictionaholic meeting!!!
;)

CullenLover07 said...

@RPG - That was a fucked up night. I was still kind of new and you had been so nice and welcoming to me, and I was really pissed off at her. If I remember correctly, I think a bunch of us basically told her to fuck off.

ADM said...

@CL

My name is ADM and I am a FanFictionaholic

angie-k said...

hi Gwen!

annieforpatty said...

Hi gwen

Ana73 said...

completely agree FF is addicting but my husband is totally reaping the rewards...he doesn't even bother me when i am reading them anymore, he tells me read more.

rpattzgirl said...

Gwen!
You found us!! Lets talk Rob's chest, or fingers, or ASS...

Martini Gal said...

HI Gwen, ADM and LHR!

I <3 Kristen too. She rocks hard. Well, and the fact that some people have said my daughter resembles her may have something to help that along. hahah

rpattzgirl said...

Cl,
Yes, a lot did tell her off...and that was awesome....

annieforpatty said...

you're scaring me with ff thing ;)

angie-k said...

LOL @Ana! my hubby can't complain either! ;)

bow chicka wa wao

Gwen Cooper 426 said...

Admitting that there may be 5, wait, LOL, 9, open ffs right now. What's a stage past ff-dependent? ; )

rpattzgirl said...

Did you guys notice the suit was a little tight across the chest here?

http://i571.photobucket.com/albums/ss154/milleter/gallery_enlarged-2010-bafta-awards-.jpg

Martini Gal said...

We could have a ff slutty book club! LOL Read a chapter, then slide in here and gaaaaaaaaaaaaaah at each other!

wensdazzled said...

@CL--don't be afraid to read LA--just leave some time to cool down--however you choose :)

RL is herded and on their way to bed --yeah
i need to catch up--you guys are typing fast LOL

CullenLover07 said...

Gwen's here. I've missed you Gwen. Are you feeling better?

LeslieHeartsRob said...

*in my best AA voice*

Hi CullenLover07!

annieforpatty said...

too much?

http://i847.photobucket.com/albums/ab36/ann2000/Robert%2

jc said...

RPG
Don't let the granny thing fool ya, peeps. We can still jack some jaw!!! I've got your back, girl!!

Speaking of jaw........love me some jawporn. I'd never jack that one up!!

rpattzgirl said...

Think this would work in spanx?

http://i571.photobucket.com/albums/ss154/milleter/DETAILSSTRADDLEOUTTAKE.jpg

angie-k said...

Martini - I find it helps to pay my shower massager a visit after ff (that is when the hubby is tired)

wensdazzled said...

@RPG i missed the dried up cunt comment--shakes her head--i sorta stopped reading that thread--

Ana73 said...

ok i can NEVER open the photobuckets. i dont know why so i never get to see what you guys post, i feel left out when you guys are drooling over pics :(

Gwen Cooper 426 said...

Don't understand the total Kristen hate either. Someone, Jen?, mentioned "a different forest"? Never checked it out, but it sounded like one of R&K threads-gone-bad WWIII type places. No thanks!

Would rather stay here and look at He-Who-is-The-Hottest... You know, and drool...

CullenLover07 said...

@Martini - That's an brilliant idea!

@RPG - K, let's start talking about The Pretty. *Smiling shyly* The lips? They were ridiculous last night. Think he had been making out with KStew a lot.

Martini Gal said...

@rpg - Holee fuck I love that pic

angie-k said...

spanx! LMFAO!!

annieforpatty said...

RPG,there is always something that is tight on him.

Martini Gal said...

I need to get me a new shower massager...

jc said...

LOL~I saw a pic earlier and it looked like Rob's tie was either stuck in his waistband or in his zipper. I'll try to find it.

angie-k said...

CL - I noticed the lips looked a little, um, used, too!

Gwen Cooper 426 said...

Yes, CL. Thanks, horrible cold all freaking last week and finally started feeling better yesterday. Sorta funny, is noticing how many folks online are sick at the same time! Weird.

wensdazzled said...

@CL--i'm stuck on ff too--just can't get enough horney robward--i blame you guys and your glowing recomendations-ha

Martini Gal said...

lllllllllllllllllllllllllllllips.....

rpattzgirl said...

Ana73,
Really? sometimes I can't either...are you on a PC or phone?

annieforpatty said...

http://i847.photobucket.com/albums/ab36/ann2000/Robert%20pattinson%202/54249315.jpg

where is this from?

angie-k said...

the power of the shower!

ahhhhhhhhh! oh yeah!

Ana73 said...

gwen - i am just getting over it...still have the cough though :(

rpattzgirl said...

annie,
I know...is it that he wears the same stuff, or doesn't know how to shop? I don't mind at all....I love me some tight clothes on Rob

Martini Gal said...

Maybe they took a naughty break in the loo and he got his tie caught in his fly... hehehehe

angie-k said...

annie - that is from haunted airman

LeslieHeartsRob said...

Yeah...I literally have to take breaks with LB......smoke and *ahem* "other" breaks...

FUCK! I LOVE THAT EDWARD!!

ADM said...

Wens, don't blame us! Blame Edward for blowing on Bella's boobs and um...other areas. hehe

Gwen Cooper 426 said...

The man does fit a tux rather well...

Amazing how one body can have all those perfect parts. Well, making some assumptions here, but given what we CAN see?

Yes, feeling much better here!!!

Ana73 said...

rpg - PC but i think i have my security on too high, i have to have my nephew come over and tweak my computer. everytime i go on it takes forever and that it says "not a secure site" and then it says photo not available.

rpattzgirl said...

annie,

Ohhh, is that from Haunted Airman?

Martini Gal said...

Is that pic from the Haunted Airman?

CullenLover07 said...

Shower massager sales spike!

I can't open the photobucket pic either...

@Wens - We're FF pushers. Or a pushy bunch of broads, not sure which.

Martini Gal said...

@rpg - jinx, buy me a Rob!

angie-k said...

rpg & martini - jinx!

annieforpatty said...

rpg,he can wear the same clothes, still love him. everything he wears looks good.

wensdazzled said...

@martini--i love the book club idea--i've never done one because the books were all boring, sad or too meaninful--LOL we should pick a story and discuss it weekly--damn fine idea

rpattzgirl said...

JINX!

CullenLover07 said...

@LHR - Me, too. I have to walk away from the computer because it becomes too much for me. Then I happily walk right back and sit down.

Teri said...

So just read LB UPDATE and that chapter should have been titled Alert your Girly Bits.

Seriously the troll rocks my nerves like no other. I sometimes think its Monika w/ a different screen name.

RPG loved the "Bat signal/NB Signal" in the chat. People seriously need to get a freaking life with the Robsten shit it works my nerves. I am so freaking over it. Who he shags is none of our business.

LeslieHeartsRob said...

@CL

Those lucious lips did look a little more red than they usually are........bow chicka wow wow!!!

Martini Gal said...

hahahahahahahahahahahahahahahah

annieforpatty said...

rpg, I think so.I just don't remember the scene. He was so fine in that movie. And all the massage scenes.

angie-k said...

LOL @ CL - time to buy stock in shower massagers!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 533   Newer› Newest»